Foto's! - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Mirte Cofino - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Buéa, Kameroen van Mirte Cofino - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

03 Juni 2007 | Kameroen, Buéa

Hoi allemaal,

Vandaag is het gelukt om een heel stel foto's te uploaden. Ik kon er helaas niet zoveel aan doen waar ze terechtkwamen, dus je moet ze zelf even opzoeken bij mijn bericht "Life in Buea"...

Dan nog een aanvulling wat betreft mijn bereikbaarheid:
Mailen blijft altijd het handigst. Mocht je anderzins contact willen maken, dan kan dat per telefoon of per post. Ik ga vroeg slapen (dat wil zeggen, NL tijd ongeveer half elf, dat is half tien hier) en ben overdag meestal weg. Smsjes komen gemiddeld genomen niet aan.

Telefoonnummer: +237 9 40 15 160
Postadres:
P.O.Box 177,Muyuka
South West Province
Cameroon

Let wel, post doet er lang over, aankomsttijden varieren van 3 weken tot 2 maanden... of komt soms helemaal niet aan :)

Dat was voor nu even mijn update. Ik hoop dat de foto's een beetje een beeld geven, ik heb helaas nog weinig foto's van de school omdat ik me zo verschrikkelijk toerist en white man voel als ik foto's neem daar... Woensdag a.s. is de graduation van de kids hier, dus dat is natuurlijk wel een mooie gelegenheid om schattige plaatjes te bemachtigen van de koters in cap en gown :)

Anyhow, liefs, knuffels en groeten aan allen!
Mirte

  • 04 Juni 2007 - 18:18

    Alot:

    mooie foto's Mirte! zo voel je weer een beetje minder ver weg. ben ook benieuwd naar je foto's met gap&gown. misschien mag je er wel ff één lenen? ;)

  • 06 Juni 2007 - 06:14

    Anniek:

    Hey Mirte, Leuke foto's!
    xx

  • 08 Juni 2007 - 09:37

    Anna (G.):

    Lieve Mirte,

    Bedankt voor je gedetailleerde verhalen: ik ben blij dat ik je leven in Cameroon een beetje mee kan maken.

    Nu heb ik beschamend laat al je stukken weer bijgelezen, en blijft er helaas geen tijd over om veel terug te schrijven (ook omdat ik ondertussen besloten heb indedaad naar O. in Engeland te gaan, en veel voor te bereiden heb), maar dat doe ik de volgende keer (dan mail ik).

    Ik hoop dat je behoefte om iets te betekenen voor die plaats bevredigd wordt (ik geloof dat het geen zin heeft je op het hart te drukken het rustig aan te doen ;-) en wens je óók veel plezier daar!

    Van Anna

  • 08 Juni 2007 - 10:29

    Anne:

    Mooie foto's Mirte! Geniet van alles wat je meemaakt!

  • 10 Juni 2007 - 21:27

    Thea Van Haarlem:

    Hoi Mirte,
    Van je moeder heb ik je site doorgekregen en met heel veel genoegen lees ik je verhalen. Ik vind het geweldig wat je allemaal onderneemt en je zult er vast enorm veel ervaringen door opdoen. De foto's maken het ook heel beeldend, waar Janna weer veel van geniet!
    Heel veel succes en geniet vooral van alles wat je tegenkomt.
    Groeten van Thea van Haarlem

  • 14 Juni 2007 - 15:37

    Flo:

    Co! Wat super wat je allemaal doet en meemaakt! Heb nog niet de tijd genomen om alles heel uitgebreid te lezen maar van wat ik er zo snel van kan zien: echt heel gaaf! Lang hoor, acht maanden! Wel een lekkere warme winter voor jou! Heel veel succes en plezier!

    Liefs, Flo

  • 14 Juni 2007 - 16:08

    Paulien:

    Ik heb me net een half uur zeer vermaakt met het lezen van al je verhalen!! (ik vergat eerder iedere keer op je site te kijken, sorry) Klinkt alsof je erg goed bezig bent! Lastig dat het vaak zo frusterend is voor je dat dingen zo langzaam gaan. Leuk dat je ook zo eerlijk schrijft ook over dingen die niet leuk waren (bv je slechte humeur bij het beklimmen van de vulkaan, haha)Succes en veel plezier met alles!
    liefs

  • 15 Juni 2007 - 12:15

    Opa:

    je fotos heel fijn. Maar die gevangenispakken van het voetbalteam, nou nee,niet mijn keus.topper !!! het portretje.wat een smoeltje.
    hoop nog veel fotos te zien. ik krijg er de kriebels van.knuffel opa+oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Buéa

UAC 2007

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2008

Kameroen revisited: een jaar geleden

13 December 2007

Doucement, doucement....

29 November 2007

Pictures and a sort-of short story :D

23 November 2007

!!!

13 November 2007

Asha for spam!
Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1069
Totaal aantal bezoekers 76048

Voorgaande reizen:

01 Mei 2007 - 19 December 2007

UAC 2007

Landen bezocht: